2 Interactieve workshops: “International Sales”
De heer Benny van Calster, eigenaar van capitalM uit Herentals, België verzorgt een tweetal interactieve, online, workshops.
https://www.linkedin.com/in/benny-van-calster/
Hierin komen de verschillende aspecten van sales en marketing aan de orde om o.a. je ideaal klantprofiel te bepalen en op welke manier je een zo groot mogelijke expansie bereikt.
Workshop 1: “Samenspel van sales & marketing in internationalisatie”
- Funnel Management en alignering van sales & marketing als de basis voor commercieel succes.
- Hou bouw je een commercieel plan/strategie om internationale expansie te bereiken?
- Welke zijn typische stappen in ‘plan van aanpak’rond internationalisatie?
- Doelgroep bepaling, segmentering etc.
Workshop 2: “Je ideale klantengroep bepalen en bereiken in een internationale context”
- Wat is je ‘ideaal klant profiel’ of archetype voor je prospectie?
- Welke cusomer-focussed messaging (commerciële boodschappen) bouwen om deze te bereiken? Waar en hoe de klant te triggeren om met JOU samen te werken?
- Beter begrijpen van de ‘pains & gains” van je klant om daar op in te spelen tijdens prospectie-trajecten.
Neem deel vanaf uw computer, mobiele app of apparaat voor vergaderruimte
Blokkeer je agenda om deel te nemen aan deze 2 interactieve, online sessies over “International Sales”.
Facilitator: de heer Benny van Calster, eigenaar CapitalM uit Herent, België
https://capitalm.be/
https://www.linkedin.com/in/benny-van-calster/
Wanneer
16 Mei 2023
15:30 – 17:00 uur
25 Mei 2023
15:30 – 17:00 uur
- Datum: 16 mei 2023
- Tijdstip: 15:30 – 17:00 uur
- Online sessie link
Onderwerpen:
- Funnel Management en alignering van sales & marketing als de basis voor commercieel succes.
- Hoe bouw je een commercieel plan/strategie om internationale explansie te bereiken?
- Welke zijn de typische stappen in “plan van aanpak” rond internationalisatie?
- Doelgroep bepaling, segmentering etc.
- Datum: 25 mei 2023
- Tijdstip: 15:30 – 17:00 uur.
- Online sessie link
Ondewerpen:
- Wat is je ‘ideaal klant profiel’ of archetype voor je prospectie.
- Welke customer-focussed messaging (commerciële boodschappen) bouwen om deze te bereiken? Waar en hoe de klant te triggeren om met JOU samen te werken?
- Beter begrijpen van de ‘pains & gains’ van je klant om daarop in te spelen tijdens prospectie-trajecten.
Bij vragen neem contact op met: lectoraatinnovatiefondernemen@zuyd.nl.