Wat is het programma?

  • Wanneer: 16 februari 2022
  • Locatie: enkel online te volgen
  • Spreker 1:
    Astrid Schiepers –   trendwatcher, opleidingsmanager, sr. docent onderzoeker bij Zuyd Universiteit van toegepaste wetenschappen
    Onderwerp: De nieuwe trends in social media
  • Spreker 2:
    Niels Desot  – Co Founder – dear digital
    Onderwerp: Importance digital marketing,met de focus op emails, social media en nieuwsbrieven
  • Wanneer: 24 februari 2022
  • Locatie: Zuyd Hogeschool, Ligne 1, 6131 MT Sittard, lokaal H.1.35
  • Spreker 1:
    Kutlu Taskin Tuna – Docent UC Leuven Limburg / CEO van Learnable.
    Onderwerp: Go to markets with digital
  • Spreker 2:
    Steven De Groot  – Professor Innovative Entrepreneurship Zuyd University of applied Sciences
    Onderwerp: Digitale Marketing: welke smaken zijn er voor het MKB/KMO?
  • Wanneer: 7 april 2022
  • Locatie : Gourverneur Roppesingel 51, 3500 Hasselt
  • Spreker 1:
    Robbert van der Vleuten – sr. docent onderzoeker Digital Marketing & Innovation bij Zuyd Universiteit van toegepaste wetenschappen
    Onderwerp: Google, you are what you EAT
  • Spreker 2:
    Stijn Verdickt – Copy-writer
    Onderwerp: SEO

 

Bij vragen neem contact op met: lectoraatinnovatiefondernemen@zuyd.nl.

Wanneer?

Sessie 1: 16/02/2022
van 15u00 tot 17u00 (enkel online)

Sessie 2: 24/02/2022
van 14u30 tot 16u30 (Sittard)

Sessie 3: 7/04/2022
van 14u30 tot 17u00 (Hasselt)

De sessies gaan fysiek door, maar kunnen ook steeds online gevolgd worden.