Digitale Marketing is de discipline waarmee de commerciële koers van een onderneming wordt bepaald en gerealiseerd door gebruik van digitale technologieën. Digital Marketing is gericht op realisatie van klantkennis, communicatie en waardecreatie voor de klant. Het uitgangspunt daarbij is het bouwen van een duurzame relatie met (potentiele) klanten en stakeholders”.

Momenteel doet het lectoraat 3 onderzoeken op het gebied van Digital Marketing:

1) Onderzoek naar stand van Digital Marketing in het Limburgse MKB in opdracht van ESZL aan het hand van een Digital Marketing Maturity Scan (ism JADS). Vul hier de scan in en ontvang direct gratis je score (ook in een bechmark van andere bedrijven) en een online advies over hoe je digital marketing verder kunt ontwikkelen.

 

2) Onderzoek naar de mate waarin Digital Business een hefboom kan zijn voor internationalisering (internationale samenwerking & afzet) in het grensgebied  – INTERREG-project ism KvK’s Limburg, Duitsland, Wallonië en Vlaanderen.

DOE MEE AAN DIT ONDERZOEK. Ontvang direct online je score in relatie tot andere bedrijven in NL en EU EN ontvang direct en advies hoe je je als bedrijf verder kunt ontwikkelen op het gebied van Digital Marketing.
Vul hier de survey in.

3) Onderzoek naar influencers ism Hogeschool Gendt.

Wil u mee doen aan dit onderzoek of op de hoogte gehouden worden? Neem contact met ons op!