Op 13 juni 2019 van 15.00-17.00 uur organiseert het Zuyd lectoraat Innovatief Ondernemen het mini-symposium Digital Marketing II. Locatie Ligne te Sittard, Zuyd Hogeschool. 

Programma

  • Een kijkje achter de schermen bij Bol.com; de klantreis en de invloed van merchandising.
    Afstudeeronderzoek Lucas Körver, begeleider Drs. Robbert van der Vleuten.
  • Omni-channel logistiek, een kans voor de fysieke winkel?
    Onderzoek studenten Industrieel Engineering & Management, begeleider Drs. Ruud Nijssen
  • Digital Maturity
    Interactieve sessie met Dr. Steven de Groot.
  • Hoe creëer je de beste Instagram feed?
    Eerste indrukken onderzoek Drs. Astrid Schiepers

We sluiten af met een netwerkborrel.

Kortom, een prachtig programma!

Wees erbij en meld je aan via lectoraatinnovatiefondernemen@zuyd.nl